Travel+Leisure uvrstio Istru među najpoželjnije trendovske destinacije!

VINO, MASLINOVO ULJE I TARTUFI NAJVIŠE PREPOZNATI
U  listopadskom broju uglednog američkog časopisa Travel+Leisure vino, maslinovo ulje i tartufi ponovno su se iskazali kao proizvodi koji najviše doprinose promociji Istre. Naime, upravo su ta tri proizvoda istaknuta kao nešto što se mora kušati pri posjetu Istri. Novinarka ovog newyorškog časopisa specijaliziranog za putovanja, koji ima 4,8 milijuna čitatelja, uvrstila je Istru među 19 svjetskih destinacija koje se moraju posjetiti, jer su, kako navodi, u pitanju putovanja koje će turistima promijeniti život.
Istra se tako našla među najpoželjnijim trendovskim destinacijama na američkom tržištu, svrstavši se među peruanski Machu Picchu, australsku Tasmaniju, tursku Kapadokiju, Peking, poznate afričke Viktorijine slapove, francusku Provansu, Jordan...
Novinarka je istaknula da se u Istri može uživati u sladoledu s tartufima, družiti se s lokalnim vinarima i naučiti kako se kuša maslinovo ulje.
U članku se navodi da je Istra mediteranska regija poput nekih u Francuskoj i Italiji, ali da je manje razvijena i cjenovno povoljnija. Posebno je istaknuta i luksuzna stancija Meneghetti sa svojim vrhunskim vinima teranom i malvazijom, a navedeno je da specijalizirana eno-gastronomska putovanja u Istru nudi američki touroperator Tasteful Croatian Journeys.
Ovo nije prvi put da strani mediji na ovako dojmljiv način promoviraju Istru. Prošle je godine tako i Istri pisao poznati turistički vodič Lonely Planet  u koji je Istra uvrštena kao jedna od najpoželjnijih svjetskih destinacija koju treba posjetiti ove godine. I tada su glavnu ulogu u promociji odigrali upravo vino, ulje i tartufi, odnosno ponuda unutrašnjosti istarskog poluotoka. (REX)