Nove usluge za građane: e-račun i e-uplatnica - VIDEO

ZA EFIKASNIJE POSLOVANJE SUGRAĐANA S GRADOM PULA
Godinu dana nakon uvođenja e-potpisa i zaokruživanja e-poslovanja, Grad Pula i Vodovod d.o.o. Pula započinju s projektom uvođenja nove e-usluge za svoje sugrađane. Na današnjoj je konferenciji za medije predstavljen e-račun /e-uplatnica od strane pulskog gradonačelnika Borisa Miletića i pročelnika Upravnog odjela za financije i opću upravu Danijela Ferića.
Miletić je podsjetio kako je Grad Pula prvi uveo e-poslovanje u Hrvatskoj čime se povećala efikasnost rada. Sada se ide korak dalje, čime se želi olakšati sugrađanima poslovanje s Gradom te dugoročno doprinijeti financijskim uštedama.
Pročelnik Ferić predstavio je prednosti e-računa za građane i Grad Pulu. e-Račun je strukturirani račun u elektroničkom obliku usklađen sa svim preporučenim standardima, a kao internetski servis omogućava jednostavniju razmjenu računa između pružatelja usluga i kupaca. Primjenom e-računa izdavatelj i primatelj štede do 70% sredstava na troškovima izdavanja, isporuke, dostave i obrade računa. Grad Pula i Vodovod d.o.o. Pula građanima koji to žele će elektronički dostavljati račune i popunjene uplatnice izravno u osobni pretinac internetskog bankarstva te na taj način omogućiti najekonomičnije izdavanje računa i uplatnica, kao i njihovo znatno jednostavnije i povoljnije plaćanje.
Prednosti za građane jesu praktičnost čime se omogućuje primitak e-računa i e-uplatnice te plaćanje uplatnice bilo kad i bilo gdje. Druga prednost je dostupnost: za primitak e-računa i e-uplatnice dovoljan je mobitel ili računalo s pristupom Internetu. Prednost je svakako i točnost - nalog za plaćanjem ispunjen je sa svim podacima, a račun se dohvaća uz nalog i može se odmah provjeriti. Naglašena je i isplativost: naknade za plaćanje Internet ili mobilnim bankarstvom, najniže su bankovne naknade. Nema gubljenja računa: e-račun se nalazi u mobilnom ili Internet bankarstvu, a dolazi i do jednostavnosti plaćanja: jednim klikom mišem!
Prednosti koje Grad Pula ostvaruje jesu niži troškovi, pouzdanost dostave, brzina isporuke, točnost podataka, efikasnija i brža naplata te očuvanje okolina.
Očekuje se da će projektu priključiti Plinara i Herculanea, a već se od danas u poslovnicama banke nudi usluga. (K.H.)

Video vezan uz članak